Godkväll


Massa dans, och massa drinkar med härligt sällskap av Erika. <3

Godkväll kära blogg..
Det var ett tag sen jag skrev här.. Först har jag inte haft tid sen har jag inte mått så super bra.. Har kommit i en svaka så allt känns piss och skit. Men det går väl över så småningom. Skulle igentligen ut ikväll, men pappa var sjuk så vi kanske ska ut i morgon istället.. Mig gör det ingenting, för älsklingen och jag har tvättstuga. Och vi har så sjukt mycket tvätt med. Så känns bara skönt att få allt rent och frächt igen.. ;P Ska lägga in några hemska bilder på mig med då jag var ut sist.. Vart inga bra, så ni vet.. ;P Min älskling fyllde år den 7 denna månad då fick han 10 röda rosor av mig med, så ni får se en bild på dom med, och lite andra bilder.. =) Jaja nu ska jag mysa framför tv och försöka tänka på annat. =) Ha det så bra kära läsare.. På återseende.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0