Funderingar

Hej på er..

Jaa som ni ser är klockan bra mycket.. Och jag är verkligen en natt människa, BLÄ för det. För vill verkligen komma upp på morgonen.. Men spelar ingen roll hur tidigt jag lägger mig så sover jag till 1-2 ändå.. Inge kul alls.. Men tur man jobbar tisdag till Torsdag så man blir tvungen att kliva upp... =D Nog om det, satt och kollade på en film förut, och då kom jag på tänka på farmor när hon tog sista andetaget. Vilket är sjukt jobbigt för mig att komma ihåg fast att det var så fridfullt.. Men ändå.. Höll henne i handen ända in i det sista... Har inte förståt än att hon gått bort.. Undra om man någon gång kommer göra det? Visa dagar saknar jag farmor så enormt mycket, dom dagarna vi alltid for och fikade med henne.. Är det normalt att ha hennes nummer kvar på mobilen? Skulle ta bort det för någon vecka sen, men kände att det gjorde så ont för att ta bort det, så jag behöll det.. Varför? För att jag inte har förstått än? Jag vet inte..

Sen funderar jag också på vilka som verkligen är mina bästaste vänner, och om jag är det för dom med? Har så svårt att tro på dom som säger att jag är det, för har så svårt att lita på folk. Alla dom som jag trodde var mina bästa vänner förr, svek mig.. Riktigt hårt.. Vilket har gjort så jag har svårt att tro på deras ord, vilket gör ont för mig. Men vill inte göra fler misstag där, för dom har verkligen sårat mig... =( Vet inte ibland om jag har några riktiga bästa vänner, och ibland är jag så övertyggad.. Varför?

Mina funderingar runt min så kallade "depression" funderar jag också på, om man kommer bli bra igen. Om man kommer bli av med den någon gång. Har redan gått 4 år av mitt liv åt den. Och känns inte som den kommer försvinna, finns alltid någonting som kommer upp.. Men lyckats en så länge att stötta bort dom, men hur länge ska man orka med det? Blir så arg när jag tänker på att så många år har gått, tänk vad MYCKET jag har förlorat på dom åren.. Men visst, sen har jag väl också fått bra saker av den på nåt viss. Men ändå.. =/ jaja nog om det. I morgon ska jag iväg på eftermiddagen och prova overoller till min lilla hugo. Han måste nämligen ha något riktigt varmt runt benen.. =( Han "benvätska" eller vad man ska säga, fryser lätt på honom. Så när det är -20 ute så är det nätt och jämt att han kan gå ut.. Så ska se om det blir bättre med en overoll, vilket jag tror.. Tycker så synd om honom.. Ursa.. Jaja nu ska jag göra mig klar till sängen och försöka sova.....

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0