Tisdag kväll

Go kväll kära läsare..

Min dag började inte så bra.. Drömde om farmor hela natten.. Vakna och var väldigt deppig.. Sen när jag sätter mig i bilen på väg till jobbet, ja då kommer det en sorlig låt på radion, så man höll på gråta.. Men mamma ställde en fråga så jag tänkte på nåt annat.. Så hela dagen har jag känt mig deppig i kroppen/själen.. Inge kul alls.. Men en rolig sak fick jag höra idag. Min "chef" på TSC där jag praktiserar frågade mig om jag skulle kunna tänka mig jobba där efter min rehablitering... Och SJÄLVKLART.. ÄLSKAR det stället.. Helt underbara människor där. Ett av de bra sakerna i mitt liv är det stället.. =) Och min handledare jag jobbar med.. Älskar verkligen att jobba med henne.. Hon gör mina dagar lite lättare, samt dom på kontoret.. <3 Sen vid halv sex i kväll var vi och firade älsklingens ena lilla syster som fyllde 22 år idag.. GRATTIS.. Hon ska bli mamma i Februari med, vilket är skit kul. Kommer bli en underbar mamma.. Så hon fick present kort på media market för dom vill köpa en ny tv.. =) Sen har jag inte gjort så mycket mera.. Tänkte bädda rent i sängen och gå och lägga mig.. Är så frysen idag.. Sen är jag lite lur på att jag snart kommer bli dunder förkyld, vilket jag INTE ser fram imot.. >=( Men men, nu ska jag bädda.. Återkommer i morgon.. =)
PUSS

Här har ni länken till min praktiks hemsida: http://www.teckensprakcentrum.nu/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0