Det var inte igår ;P

Hallå alla glada.. ;P

Det var som sakt ett tag sen man skrev här.. Men har lixom tappat suget att skriva här om jag ska vara ärlig. =S Så kommer bara skriva hädan efter då jag är sugen på det som nu.. Jaa det har hänt en hel del sen sist om man säger så.. Har ju börjat praktik nu med, men har som sakt "semester" nu.. För har ingen handledare där så då får jag vara ledig samtidigt som henne för hon har ansvaret för mig.. :P Ja sen har jag för det mesta bara njutit av sommaren.. =D Har supit, firat midsommar, firat bästa vännens student, fira födelsedagar och gått på Gatufesten.. :P Sen slutet av Augusti början på September funderar jag och älsklingen på att åka på semester utomlands, för att han sommar jobbar hela sommaren så då blir det ingen semester för oss tillsammans, så då ska vi ta och åka där det är varmt och härligt istället.. =D Så det lägntar jag till.. =) Vi brukar ha så himla mysigt på våra resor så. <3 Har inte fått umgåts nåt med min bästaste på hela sommaren nästan så saknar henne så enormt mycket med.. Du vet vem du är Z.. <3 Du har fått mig att göra så sjukt många framsteg, älskar dig för den du är och för att du accepterar mig som jag är just nu. Har blivit sviken så många gånger, men du står kvar och hjälper mig.. Vet inte hur jag ska kunna visa min tacksamhet till dig.. Är så glad att jag har dig.. Erika och du står mig så nära hjärtat som det bara går.. ÄLSKAR er mina darlings.. <3

Nog om det.. har knäppt en hel del bilder, för älsklingen köpte en kamra här för ett tag sen.. Så nu kommer jag slänga upp några stycken av dom.. =D Så kanske skriver lite mera också nu när man har bilder att bjuda på.. =P Aja nu ska jag surfa lite på nätet sen blir det nog sängen för min del.. ;P

GOD NATT

             

Så där nu har ni fått några bilder. Bild 1 och 2 är från midsommar dagen och det är på Micke, sen Daniel, Tomas kusin och jag.. Sen 3 och 4 är jag och bild 5 på älsklingen. Bild 6 är på mina älskade hundar när dom leker.. ;P Klockren bild.. ;P Sen bild 7 är en av världens underbaraste unge Sabina och hugo. Bild 8 sitter jag och sabina å myser i solen. =) Sen resten av bilderna är från en fiske dag vi hade med dom närmaste till oss.. Hon den super söta blonda tjejen är min bästaste.. =)


Kommentarer
Postat av: Zazza

Nämen vad händer här?? :D det var på tiden :P måste ju säga vilka grymt snygga bilder speciellt på mig, fy vad man ser ut mohaha :D Tack gumman, alltid<3 Såklart jag inte vänder dig ryggen, lita på mig <3 Love

2010-07-11 @ 21:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0