Komplicerat

 
My darlings <3

Varför måste allt vara så himla komplicerat i denna värld? Varför måste allt gå åt skogen för en? Varför kan man inte få som man vill ibland? Är det för mycket begärt.. Jag kommer nog dö olycklig. Att inga av mina drömmar går i uppfyllelse. Ska det vara så? Känns som man kämpar helt i onödan ibland. Man kämpar och kämpar men ingenting händer. Vad ska man göra för att det ska bli bra? Detta har ingenting med min familj eller pojkvän att göra. Utan mig själv och mina problem... Jag känner mig så ensam. Kan inte förklara för att ni ska förstå mig. Känner mig vilsen, ensamen bortglömd, jaa allt.. Jag vet ingenting nu mera.. Jag vet inte vad jag vill längre. Vad är det för värld vi lever i.. Jag vet att man bekymmer är ingenting igenfört med andra, men just nu känns allt meningslöst bara.. ='( Känns som man inte kommer någon vart med sitt liv bara.. Jag älskar alla mina nära och kära. Utan dom vet jag inte vad jag skulle göra..

Erika är en av dom som verkligen kämpade för att nå mitt inre. Och hon lyckades och jag är så fruktansvärt
glad över att jag släppt in dig i mitt liv gumman.. Du förstår mig när jag inte kan förklara.. Älskar dig hjärtat. Jag har inte många bästa vänner men du och Zazza är verkligen dom som står mig närmast. Jag gör allt för er. Älskar er av hela mitt hjärta.. Ni stöttar mig, hjälper mig när jag behöver det som mest... Näe nu blir jag rörd själv.. *snyft* Love you darlings..


Nu ska jag ta och hitta på något så man kommer på några andra tankar för en stund.. =S Återkommer senare.. PUSS


Saknad och älskade så fruktansvärt mycket.. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer alltid att finnas vid din sida för att stötta så gott jag kan, och kan jag inte göra det med ord och meningar så kommer jag försöka av all min kraft att få min närhet att räcka för att du skall slippa känna sorg och smärta. Det fanns en sån stark kraft i mig när jag lärde känna dig, som sa att denna människa kommer ge mig så mycket glädje och kärlek så henne ska jag göra allt för att behålla. Jag finns alltid för dig och jag vet att du alltid finns där för mig, 24 timmar om dygnet 365 dagar om året spelar ingen roll jag finns här för dig gumman! älskar dig <3

2010-07-26 @ 00:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0