Måndag kväll


Hugo när han var en liten bebis.. =) <3

Jaha snart börjar man jobba då.. Om en vecka, ser faktiskt fram imot det. För saknar dom jag jobbar med faktiskt. Och ska bli härligt att göra någonting på dagarna. =) Så denna sommar har jag inte gjort så mycket då. Njutigt av värmen som varit och bara tagit det lugnt. Hääääärligt det med.. =D Ja snart fyller man år med, 1 år närmare pension.. URS säger jag bara. Faan vad tiden går fort.. Inge kul alls de.. =( Och Erika jag antar att det var du som skrev en kommentar till mig i förra inlägget.. Blev tårögd.. Love you girl. <3

Vad har ni kära läsare gjort denna härliga sommar då? Ja älsklingen och jag funderar på ta en sista minuten slutet på Augusti början på September. Pågrund utav att älsklinge sommar jobbar hela sommaren, så vi får ingen semester med varandra så då tänkte vi spara lite kosing nu dessa månader och det går ganska bra. =) Så vi åker, men vi vet inte vart. Får se vad det finns för biljetter då.. =D Längtar gör jag om inte annat. Skönt att bara han och jag ska åka.. =) Jaja nu ska jag kolla runt lite på nätet men återkommer nåt. =)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0