Bad update


Förlåt för dålig uppdatering. Men sov ett tag, duscha, fika, gjorde mig klar och for till farmor på sjukhuset. Jaa det är de jag gjort idag. ;P Har ätit burk köttfärssås och makaroner. Det är bra gott ibland.. ;P Har dock svårt att äta, hela min mun är sönder. Mina läpper är sönder torkade och på det har jag fått ett stor jävla munsår, så har så sjukt ont. Men har nog någon förkylning i kroppen. För fått blåsor på tungan och sen har jag en konstig knöl på halsen.. Men men.. Dör man så dör man.. Överlever man så överlever man. Men det hoppas jag att jag gör.. ;P Nog om det..

Ikväll blir det nog bara att vara hemma igen.. För har ju ont i munnen.. Tänkte åka till krogen och hälsa på där, men inte med denna smärta.. =( Så blir nog hemma och kolla på tven, och kanske slå igång New moon, har haft den hemma hur länge som helst. Men har inte blivit av att se den än.. ;P Så är kanske dags.. =) Nu ska jag blogga runt lite.. haha så återkommer senare.. =)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Hur är det med din farmor?

2010-03-22 @ 17:40:35
URL: http://www.emolli.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0