ber om ursäkt


Ber så hemskt mycket om dålig uppdatering idag..
Men har haft fullt upp. Joel och Zazza kom tolv, så klev upp drack kaffe med dom, for i väg till Galtström gick en promenad med dom och Jenny och Stefan.. Hur härligt som helst.. =) Måste fan börja promenera mera.. =) Sen efter det så ringde jag älskling för han slutade, då fick man reda på en dålig nyhet. Tänker inte nämna här, kan dock säga att jag är sjukt less på allt skit. All tjaffs, all bråk.. Är less på allt negativt bara. Sen var vi hos joel och zazza åt middag med dom.. Sen får zazza, bina och jag till ikea för att köpa en hylla till binas rum. Och Joel och Älskling for till Pelle (Tomas morbror) för han ville ha hjälp med någonting. Sen får vi till lägenheten, nu är jag hemma.. (Mina föräldrar) bor här.. Och jaa jag har inte gjort så mycket mera.. Jo fick veta en bra sak idag att min farmor får komma hem i morgon så fick fara och hämta lite kläder hos henne förut. Men dom vet fortfarande inte vad det är för fel på henne.. Men det är väl som vanligt med sundsvalls sjukhus.... Så i morgon ska jag följa med pappa och hämta henne.. Sen vet jag inte vad som händer. Kanske umgås med Zazza och Joel i morgon med.. =P Man vet aldrig.. Just nu längtar jag tills på Lördag för att få gå ut och dansa och dricka med min kära vän Erika. Få tänka på nåt annat ett tag.. =) Sen fick jag ett samtal från min kurator, att min psykolog har blivit pappa så min utredning för depressionen kommer ligga lågt ett tag till efter påsk.. Är så less på vänta hela tiden, stå och stampa på ett och samma ställe.. *URS* Men förhoppningsvis blir det bra så småningom. Känner mig ensam med. Alltså ensam utan vänner.. Vet inte om jag är en riktigt vän, eller någons bästa vän.. Om någon är glad att ha mig som vän, om jag gör nåt bra.. Men känns säkert så nu bara för att det har varit för mycket negativt nu på ett tag.. =) Men jag har bästa vänner och det räcker för mig. =) Näe nu ska jag sluta surra och titta på tv och sussa sen.. =)

GOD NATT.. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0