Fredag kväll


Kajsa, Tomas och jag för några sommrar sen.. FAAN vad jag saknar dessa fester.. =( Hoppas det blir fler i sommar.. =)

Jaa nu är det äntligen helg.. =P Men har dock ingenting planerat denna helg.. Blir nog bara att vara hemma ikväll och mysa framför datorn och tven.. =) I morgon vet jag inte heller vad som händer, men någonting blir det säkert.. =D Nästa helg ska jag tamme faan feeeeeeeeeeeeestaLÖRDAGEN med kära Erika.. Faan vad vi ska dansa gumman. <3 =D Just nu sitter jag och tittar på lets dance, och förstår inte varför Willy kommit så här långt.. Han är duktig, men det finns bättre. Tror inte han trivs i programet heller.. Syns lixom på honom.. =/ Aja nog om det.. Snart är det solsidan, och det är förbannat roligt program.. =D Så det ser jag fram imot.. Jaja, återkommer senare jah.. Ska fortsätta kolla på tven.. =D

PUSS

P.S Kul att du läser Eleni.. Det är okej med mig, själv då? =) Och Micke har du läst min blogg än? Lämna gärna kommentar i såna fall.. ;P D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0