God kväll


Go kväll min kära blogg.. =) Hör inte haft tid att skriva idag.. =P Emmelie jag vet inte hur det är med min farmor, det enda vi vet är att hon har infektion någonstans i kroppen. Dom hittar inte riktigt någon orsak. Så hon har fått legat där i över en vecka. Men förhoppningsvis så får hon komma hem snart. Ikväll har vi den härliga tvättstuge dag/kväll.. Så vi håller på att tvätta för fullt. Sen fick jag mer tvätt på de, för pappa ville att jag skulle tvätta åt honom också. Så vad gör man inte för sin kära pappa? ;P Näe nu ska jag titta lite på internet har ju inte suttit här på hela dagen så.. ;P Men ska försöka skriva mera sen.. ;P

PUSS


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Okej, det var tråkigt att höra. Hoppas allt blir bra snart. Jag har ju tyckt att det verkat ovanligt mörkt i hennes hus den senaste tiden, även fast att Mats bor där.

Mvh Emmeli W

2010-03-22 @ 21:00:33
URL: http://www.emolli.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0