God natt


Näe nu ni hurrni ska jag faktiskt ta och hoppa i säng tror jag och sussa lite.. Är trött nu.. Men man lär väl vakna till när man springer ut med hundarna en snabbis. Men men, sånt man får ta. =P Jag har suttit och letat efter ett par höga jeans från cheap monday men hittar iiiiiiiiiingenting.. =( Vill verkligen ha ett par.. Men får väl fortsätta leta då. Men med min tur kommer jag väl inte hitta nåt.

Imorgon måste jag verkligen ta och hitta på nåt. Känner för att göra nåt om man säger så. =/ Kanske ska åka och hälsa på hos memento ett tag.. Se om det är mycket folk på krogen. Men det lär det vara.. =P Annars får jag väl sitta hemma i morgon med. =/ Jaja nu surrar jag bara massa strunt för jag är trött.. Så jag säger GOD NATT..

Puuuuuuuuuss


Kommentarer
Postat av: Eleni

Kolla på "Affären" som ligger vid blå huset. Dom verkar ha mycket cheap monday.

2010-03-20 @ 10:52:41
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0