Jösses


Hej alla glada och inte glada människor.. ;P
Har inte uppdaterat så bra för att jag hade fult upp igår.. =) Så ska berätta lite nu tänkte jag vad jag gjorde igår.. ;P Jag vaknade klev upp gjorde mig klar och får till motormässan, dock väldigt besviken för det var inte mycket att se för 120 jävla spänn.. Näe besviken.. Sen for vi hem så Tomas och Micke åt pizza, sen for jag hem och åt grillad kycklig och ris.. *MUMS* Godare än äckel pizza.. ;P Jaa sen sov jag en stund för annars hade jag aldrig klarat av kvällen.. Sen vaknade jag och fixade i ordning mig och drog till krogen för att festa med underbara Erika.. Och fy faan vad kul vi hade och fy faan vad fulla vi vart.. ;P Vi ägde dansgolvet gumman.. ;P Detta måste vi göra oftare.. =D Och idag så har jag inte gjort så mycket, for till max för att äta middag sen for vi till Jenny, Stefan och Nova och nu är vi hemma.. Och bakis är jag inte mest seg bara. Sen så fick man den underbara meeeeeeensen nu med. BLÄ.. Så har sjukt ont i magen, men sånt är livet.. =/ Jaa jag ska ta och kolla på film nu tänkte jag.. Så jag återkommer senare.. =)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0