KUL =D


Vad kul att det var några som läste min blogg.. Blir ju roligare att skriva nu ju.. =D Och tack mina kära läsare för dom fina kommentarerna.. Och Hugo är super go och söt som ni säger.. Mitt lilla hjärta det, snart kommer han väl och biter på mina fingrar medans jag skriver, han gör det om han har tråkigt nämligen.. =D Han är rolig han.. Gör allt för att få uppmärksamheten.. Djur är bra härliga dom.. =) Är ni med och tävlar på tävlingen om plattången då? =) Det tycker jag ni ska vara i alla fall.. Man vet aldrig, det kan vara DU som vinner den.. ;P Nu sitter man och hör sin sambo, spy och springer på toa hela tiden.. Stackarn har magsjuka, eller ätit nåt dåååååååligt. Men verkar som magsjuka.. Så hoppas man inte får det bara.. Har inte haft det och vill inte ha det heller.. Skulle på dop på Lördag hos ett par nära vänner till oss, men jah det ser ju inte ljust ut om man säger så.. Om det är nu magsjuka vill säga.. Vill ju inte smitta alla i onödan.. Hoppas inte Zazza och Joel blir det med.. Ber så hemst mycket om ursäkt.. <3 Jaa jag hoppas han blir bra till Lördag, vill gå på dop och tänkte gå på krogen på kväll med.. =) Och dricka för en gångsskull.. =D Men men, får se.. =) Vad ska ni hitta på i helgen då? Nåt roligt kanske? =)


Bjuder på denna bild.. Det är dessa underbara människor som har dopet på Lördag.. <3

Puuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0