Måndag kväll

Bjuder på lite gamla bilder.. =)






Jaha då var jag här igen då.. =) Har varit och hälsat på farmor och det var bättre med henne idag.. Skönt.. =) Sen efter vi var där for vi hem och åt seeeeeeen middag.. Nu ligger stackars älsklingen utslagen efter första fagen på jobbet på soffan och halv sover.. Pappa ska åka och träna och duscha snart på jobbet. Själv ska man sitta här en stund tänkte jag och se om det är någon som vill prata lite skit med mig.. =) Och ska försöka få Tomas att lägga sig i sängen så han orkar med morgondagen.. =) Jaa det var min dag idag det.. Vi skulle som sakt gratta stefan idag men det vart så sent på sjukhuset.. Och jag tycker det är viktigare att hälsa på farmor än att gratta.. Förlåt Stefan inget illa menat.. Ja ni förstår säkert.. Jaa jag vet inte vad jag ska skriva mera har inte så mycket mer att berätta.. Man får se vad som händer i morgon.. =P Aja, säger god natt nu i alla fall.. =)

God natt och sov gott.. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0