Måndag


Ser ut som en köttbulle med det bjuder jag på.. =)

Hej alla glada.. =)
Måste ju bara säga att måndag måste vara den sämsta dagen någonsin. Eller vad säger ni? Själv sitter man och väntar på att faster Ann ska sluta jobbet så vi kan åka och hälsa på farmor på sjukhuset. =) Får hoppas på att läkaren kommer dit och berättar lite.. Farmor är inte så duktigt på att berätta.. ;P Man får lixom dra det ur henne.. =) Men men.. Jag är på rätt bra humör idag faktiskt.. Skönt.. =) Ska åka och gratta Stefan sen om vi får komma vill säga.. Sen fyller ju Micke pissrygg år idag med.. Så GRATTIS på dig vännen.. =) Ikväll vet jag inte vad som händer.. Älsklingen har jobbat första dagen idag så han är lite färdig.. Ligger bredvid mig i soffan och sover för fullt.. <3 Aja nu ska jag kika runt lite på nätet innan vi ska fara.. Återkommer senare.. =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0