Matt



hehe Erika och jag..

Nu är min kära pappa hemma efter en opraktion, men allt gick bra.. Fick åka hem dagen efter så.. Skönt att han är hemma, men dock med massor av smärtor.. Men det går förhoppningsvis över om någon dag.. Och pojkvänen börjar på bättre med, så det är skönt.. =) Så det vart en sjukt lugn helg, men är matt i kroppen kan jag lova er.. =( Men på Måndag ska vi ut och fira min fina vän Erika som fyller år.. Blir bowling och middag.. Min goa fina snuppa.. <3 I morgon funderar jag på åka på birsta och shoppa lite med min mamma för att få göra nåt annat än bara sitta hemma.. Vill verkligen komma ut nu efter allt detta.. Vill tänka på nåt annat en stund. Ska försöka hitta någon present till Erika med.. =) Får se vad det blir... =D Några förslag kanske? Nån? Min goa hugo ligger bredvid mig och myser, han är alltid med mig. Man behöver inte känna sig ensam i alla fall. Vet inte vad man skulle göra utan honom.. huga.. <3 Jaa jag har inte så mycket mera att komma med... Ska fortsätta kolla på filmen på 4:an.. Har sätt den redan, men finns inge annat på tv:en så.. Men ha en fortsatt härlig kväll..

Puss


Kommentarer
Postat av: MODEINSPIRATION

Skönt att det gick bra för din pappa:) Fin bild!

2010-03-07 @ 15:30:25
URL: http://www.modeinspiration.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0