Namnsdag




Älskar er så otroligt mycket..<3

Idag har man namnsdag också.. WOHO, eller så inte.. ;P Idag blir det nog en väldigt lugn fredag för min del.. =/ Men kan vara bra det med.. Men i morgon funderar jag på att gå ut.. Men vet inte nu mera, börjar tveka. Finns ju ingen och dansa med ju.. =( Erika jobbar också, så kan bara dansa med henne sista halv timmen.. Men vad ska man göra restenav timmarna då? Aja jag får se.. =P Just nu är älsklingen ute i garaget med sina bästa vänner Stefan och Micke, dom håller på att sätta dit fronten på Stefans bil. ;P Sen blir det nog film mys och gotta.. =) Det är för härligt ibland det med.. Vara med familjen också bara.. =) Bara finnas lixom.. <3 Aja jag ska fortsätta med titta runt lite. Men kommer nog komma ett inlägg till senare ska ni se.. ;P

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0