När man tror att allt är över......


Jaa som min rubrik säger, när man tror allt är över.. Då jävlar smäller det.. Nu ligger min farmor på sjukhuset igen.. Jag är så j*vla less på denna skit.. Att allt ska bara gå dåligt för en, eller för dom runt om kring mig.. Jag briger tydligen bara otur.. Har nog aldrig tur, hur mycket jag än vill ha det.. Men men.. Är så sjuk trött och matt nu så det är inte sant.. Skulle ut på krogen idag, en vart inte det.. För att vi fick se till så farmor kom till akuten.. Men det är viktigare att nära och kära mår bra än krogen.. Men men, jag är endå less på alla denna skit.. Var ut på en fika med Erika och Daniel idag i alla fall, och det var super trevligt, fast vi inte fick nåt att göra efter det.. ;P Jag hoppas Erika kan vara ledig på löningshelgen så hon kan dansa med mig.. =D Heeeeeeeeeeela kvällen lååååååång.. <3 Tänkte gå ut då på Lördagen för dom ska bygga om där, och sen får man pengar då.. ;P Jaja nu ska jag kolla lite på internet sen blir det sängen.. För är så himla trött.. Så jag säger god natt nu.. =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0