Natti Natti

Faan vad aaaaaaaarg jag är nu.. Är sjukt hungrig.. Har inte ätit middag idag.. Bara nudlar, så är måttligt leeeeeeeess nu.. Men men.. så är inte alls på bra humör.. Har varit borta hela kvällen hos pappas kompis Hasse, så det var länge där, så det vart ingen middag.. =( Men men, nog om det..

Tycker det är fruktansvärt dåligt med människor som läser min blogg. Är kanske ingen ide att lägga ner energi här om det är ändå ingen som läser.. Jag är väl tråkig att följa.. =/ Näe nu ska jag fortsätta sitta och sura ett tag.. Så återkommer i morgon.. Så jag säger GOD NATT nu.. =)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Jag läser din blogg. ;) //Emmeli

2010-03-22 @ 17:35:40
URL: http://www.emolli.bloggspaec.se
Postat av: Anna

Den har ju legat nere så många månader nu att man nästan glömt bort att kolla. Såg nu att du lagt upp en massa :)

2010-03-29 @ 00:19:07
URL: http://yvanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0