Nu får det vara bra....



Pappa <3

Nu får det fan i mig vara bra med allt skit och otur runt om kring mig.. =( Nu är min pappa på opration, för bråck i magen som spruckit.. =( Sen fick jag höra att han kan ha fått tarmvre och det är livsfarligt, han fick åka in nu ikväll redan, hade det bara varit bråck hade han kunnat vänta tills i morgon. Men vet inte om det är tarmvred heller, går inte prata så bra med honom.. Så får prata med läkaren i morrn.. Är less på allt detta skit.. Först åkte farmor in på akuten för hon fått problem med fotten.. Men det var inget allvarligt, men ändå.. Sen åker pojkvännen på magsjuka och nu pappa.. =( Orkar inte.. *Suck* Jag hoppas allt kommer gå bra med pappa nu.. Skulle på dop imorrn men blir inte av eftersom det går magsjuka här.. ='( men men thats life.. Nu vet ni hur allt ligger till för min del.. Så min helg ser inte så roande ut.. Hoppas ni får en bättre.. =)

Finns nog ingenting som får en på bra humör alls.. Tänder till för minsta lilla nu.. Och tyvärr för min magsjuka pojkvän ta skiten.. =( Men han förstår.. <3 Och Zazza om du läser bloggen, så älskar dig gumman är så sjuk glad att jag har en sån varm hjärtad vän som dig.. You are my best friend.. <3 Näe nu ska jag försöka hitta på nåt annat, så man kan försöka få tänka på nåt annat ett tag.. Men lär väl inte gå med min fina tur...

Puss


Kommentarer
Postat av: Zazza

Tack detsamma gumman<3 Vi får ta och hitt på något tok nån dag? Se till att karln din blir frisk nu =D såklart jag kikar in på bloggen din, men du skriver så sällen men nu har du kanske börjat skriv igen som det verkar? ;) <3

2010-03-07 @ 20:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0