Onsdag



Go skitarna mina ("V")
Go kväll mina kära läsare.. =)
Har inte haft tid att skriva idag heller.. Som vanligt nu mera.. Har varit och firat Älsklingen ena kusin som fyllde 13 år idag. Så var där en stund, sen for vi in till stan en snabbis för att köpa hundmat till ena min hund. Sen vart det en "påsk" middag hos svärföräldrarna, vart inte riktigt en påsk middag för att alla inte vara samlade så vi skulle göra det någon annan dag.. ;P Men vi fick middag ändå fast annat.. ;P Tänkte lägga mig snart med, tänkte komma upp någonlunda tid i morgon för att ta en promenad med vovvarna, sen fixa naglarna sen kanske birsta och shoppa lite.. ;P Men har inte så mycket pengar.. Men men.. Jaja nu ska jag titta runt lite på nätet sen sussa.. Så ni får sova så gott så återkommer jag i morgon kväll eller nåt.. =)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0