Onsdag


Hej på er allihopa.. =) Är sjukt trött har inte sovit ett skit i natt.. Så måste nog lägga mig och vila ett tag sen.. Idag har jag hämtat farmor och hon verkade må bra. Hon hade inte kunnat sova i natt heller.. hehe. Så hon var så himla nöjd att få komma hem och sova i sin egna säng... =P Hon bjöd på god fika och allt. Sen har vi inte gjort nåt mera.. För tog tid att hämta och skjussa hem farmor. Så nu sitter jag här och funderar på laga middag kanske.. Ärtsoppa.. *MMMM MUMS* Tycker ni om det? Sen så vill jag gå ut och promenera, frågade Zazza så får se vad damen säger om det.. =D Men nu ska jag ta och titta lite på nätet, sen vila.. =)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Zazza

ärtsoppa men uscha :P Tyvärr kom vi hem lite sent för att jag ska orka med en promenad, men du kunde ju ha kommit hit och hållt mig sällskap, kikat på efterlyst =D <3

2010-03-24 @ 20:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0