Paff


Återkom inte igår för klockan vart för mycket.. Satt och kollade på en film fram till morgonen.. =P Igår hände en sak som jag har faktiskt på nåt konstigt sätt längtat efter. Min allra bästa vän skrev till mig på msn, och bad om ursäkt. När hon skrev det var jag så himla paff så jag visste verkligen inte vad jag skulle säga.. =( Men till slut börja jag skrev. Och sa att hennes ursäkt var godtagen. Jag ångrar ingenting. Jag hoppas jag/vi kommer slippa några mera såna här bråk. Har saknat henne, men vart riktigt sårad av henne. Var på väg många gånger att själv be om ursäkt, men tyckte hon skulle komma denna gång. Nog om det, nu är vi vänner och pratat om det. Så nu får vi se vad detta leder. Jag hoppas det leder till nåt bra bara. Det kommer nog bli svårt och jobbigt i början för oss båda, men det kommer nog bli bra. Vi har ju saknat varandra.. Hon kommer alltid ha en plats i mitt hjärta, oavsätt vänner eller ovänner.

Samtidigt känns det som, jag släppte det för lätt.. Men jag orkar verkligen inte vara lång sur mera, och jag är så sjukt less på allt bråk och tjaffs. Sen vet jag att hon har svårt att be om ursäkt ibland som mig. Så är nog därför jag tog det så lätt. Nog också för att jag vet verkligen att hon verkligen menade det hon sa med. Nog om detta..

Idag blir det bara lugnt, kanske ska åka iväg och sola.. Var ju ett tag sen. ;P Sen ikväll blir det lugnt med för älsklingen ska ju jobba i morgon. Men min mun är någonlunda bra idag. =D *WOHO* Känns skönt.. Man har ju så jävla svårt att gapa om man säger så.. ;P Jaja, nu ska jag titta runt lite på internet så återkommer senare. =)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Zazza

Tummen upp! :D

2010-03-21 @ 19:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0