PISS


Jag är sjukt less på allt skit nu.. Varför ska alla trycka ner just mig? Varför är det jämt fel på mig? Varför är det inte det på andra för? Är det fel på mig? Vad fan är det för jävla fel i såna fall? Vad gör jag för fel? Varför är jag så dålig? Mmm, jag får inte höra nåt positivt om sig själv längre.. Är så sjukt less.. Är less på detta jävla skit liv med.. Vill kunna säga som alla andra att livet är härligt.. Men jag kan inte, för det är inte det.. Går inte en dag utan att man mår dålig eller får höra nåt dåligt. Näe jag vet ingenting.. Ingen verkar vara nöjd med den jag är.. Försöker mitt bäst för att vara bra.. Men nu ger jag upp.. Jag ger verkligen upp.. Är bara motgångar för mig hela tiden.. Man kan ta visst mycket, nu har det gått över gränsen för mig.. Dom säger att hoppet över ger en sist, Mmm nu har den börjat försvinna för mig.. Vad händer när den försvinner helt? Ja det vill man nog inte veta... Jaja ska inte låta er få höra allt min skit, ni har nog era problem med.. Det finns alltid någon som har det sämre.. Men varför känner man inte så?? Jag tänkte börja sälja lite grejor här på bloggen, så ha ögonen öppna.. Ni kanske hittar nåt.. ;P Återkommer senare igen då.. =)

Puss


Kommentarer
Postat av: Zazza

Du är en fin människa gumman, och de vet du!<3 men alla människor har sina motgångar här i livet och det handlar bara om att stå ut och stå på bena. <3 puss

2010-03-17 @ 08:53:28
Postat av: Carola

Varför försöka för någon annans skull??? Ditt liv är ditt, ingen annans. Lev det på ditt sätt, skit i om det inte passar alla andra. Så länge du inte skadar någon, alltså.

Anpassning är det som gör att människor mår dåligt, när man försöker passa in i en mall som man tror finns där. Välj din egen mall och lev så. Välj bort människor som du känner trycker ner dig, det finns inte en enda människa som du är tvingad att ha i ditt liv om du inte vill. Det är du som väljer.

2010-03-17 @ 10:13:37
URL: http://barbamamas.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Fin header, söt vovve. Och jättefin bild. :D

Hoppas du får en bra dag!

2010-03-17 @ 11:46:09
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är bra för mig, du gör mig glad! Och jag behöver dig för att ha nån att skratta och ha kul med, för du är den personen jag helst vill göra det med! du är bäst Vickan <3

2010-03-17 @ 13:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0