Skönt




Måste börja med att tacka för dom underbar kommentarerna jag har fått av er.. TACK.. Och Zazza vi ska hitta något så fort han blir frisk.. =) Har ju saknat er jah.. <3 Jaa i morgon ska vi gratta en fin vän till hos som heter Erika och fyller år i morgon, det ska firas med bowling och middag.. =) Mys mys.. =D Det är någonlunda med min pappa nu i alla fall som ni läste i föra inlägget, men dock har han det ondare idag, går och halv hukar säg för att inte sträka på sig för mycket för då gör det ont för stackaren.. Men annars är det bra och pojkvänen är bra nu, lite svårt att äta har han. Men vem har inte det efter magsjuka? Själv har man bara haft förkyldning, så man har kommit lindrigt undan igenfört med resten av gänget.. <3 Så lite tur har man kanske ändå.. Jaa idag har man varit och shoppat.. ;P Kommer upp lite bilder senare va jag har shoppat.. =) Men nu ska jag fixa lite saker, återkommer senare.. =)

Puuuuuuuuss


Kommentarer
Postat av: MODEINSPIRATION

Ser fram emot att se shoppingbilder. Skönt att höra att det går åt rätt håll med din pappa och pojkvän!

2010-03-08 @ 09:49:35
URL: http://www.modeinspiration.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0