Söndag


Jaa idag har man inte gjort så mycket, vaknade då fikade man sen for vi till farmor så jag städade i hennes sovrum så det är rent och fint där tills hon kommer hem.. Efter det for vi hem och vila, sen åkte vi till sjukhuset och hälsade på farmor. Sen åt vi på max sen for vi hem.. Jag duschade sen vart det wallander på tv4 och nu sitter jag här och ska gå och lägga mig snart tänkte jag.. ;P Det var min dag.. Vi skulle åka och gratta Stefan som fyller år idag men vi hann inte med det klockan vart för mycket så det blir av i morgon istället.. Men skriver GRATTIS på födelsedagen här i stället.. =) Jaja, nu ska jag kika runt lite sen blir det sängen.. =)

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0