Sorry


Förlåt att jag inte hätt ut några bilder på det jag shoppat, men vart fult upp idag.. Så kommer med det i morgon förhoppningsvis.. =) Idag har man varit på birsta och handlat lite presenter, en doppresent och en födelsedagspresent.. =) Sen tvättade man och efter det var det god middag och bowling med ett par fina människor.. =) <3 Hade det trevlans och mysigt.. =) Hoppas på en fika på stan i morgon med födelsedagsbarnet och hennes pojkvän.. Hade varit trevligt.. =D Sen får man se vad dagen har att erbjuda.. ;P känns skönt nu, när det är lite bättre med allt.. Lite bättre med en själv med.. Men det hade kunnat vara bättre faktiskt. Men man kan inte få allt.. Eller hur? Man får göra det bästa av sitvationen..=) Jaja nu ska jag göra mig klar för sängen, så man kommer upp någonlunda tid i alla fall.. Och hoppas det är sol ute med.. Ska jag sitta och sola och dricka lite kaffe.. ;P Aja, god natt alla fina människor..

Puss och god natt.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0