TACK


Bjuder på en gammal bild.. =)

Tack allihopa för alla fina kommentarer det behövde jag verkligen.. <3 TACK.. Carola, jag kan inte välja bort dessa personer för dom står mig sjukt nära.. Idag är det inte så mycket bättre heller.. Tomas lägger sig bara och sover på än gång när han kommer hem från jobbet, så man kan inte hitta på nåt heller.. Eller jo jag själv kan.. Men vill ju umgås med honom med... Men men.. Vet inte om vi kanske ska åka till farmor på sjukhuset snart heller.. Vi får ju inte veta ett skit av läkarjäveln heller.. Så vet inte vad det är hon fått eller nån ting.. Jaja, men det löser väl sig.. Ska kanske gå en promenad med mina älskade hundar.. Få komma ut och röra på mig och samtidigt vara själv.. Måste ju träna på det.. Har ju svårt att vara själv jah.. =( Det är en sjukt jobbig grej för mig med.. Men det är en privat sak som jag inte vill ta här.. Nog pratat om det.. Har en fråga till er, fick en kommentar från någon anonym person.. Kan den person nämna sitt egna namn.. =) Är lite nyfiken på vem det var.. =) Näe nu ska jag äta middag och titta på tven tänkte jag.. Bara mysa.. Återkommer senare.. =)


Puss


Kommentarer
Postat av: Carola

Vet du, grejen är den att man faktiskt KAN välja bort även människor som står en så nära som du säger att de gör. Om man vill så kan man. Man får fundera på vad man själv mår bäst av, att ha dem i sin närhet eller inte. Sen behöver det inte vara för alltid, men ibland kan det löna sig att ta en paus från vissa i en period, så att man själv får hitta sin rytm och de får lära sig att itne alltid förlita sig på en. Tro mig, jag har erfarenhet av det.

2010-03-17 @ 20:35:25
URL: http://barbamamas.blogg.se/
Postat av: Erika

Det var nog lilla jag skulle jag kunna tänka mig <3

2010-03-17 @ 23:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0