Tips




Jag skulle vilja ha lite tips av er läsare.. =) Om det lönar sig att sälja genom bloggen? Många säger att man får iväg sakerna bättre igen dom, men sen när man kollar på bloggshoppen så ser det inte ut som saker och ting inte blir sålt.. Så vad säger ni? Ska jag sälja här igenom? Vill gärna ha massa TIPS.. =)

Idag har jag varit på stan och fika och shoppat lite med underbara Erika och Tomas.. Erikas kille skulle vara med, men han var tvungen och göra ärenden så han stack efter 1 timme.. Synd men kul så länge det varade.. Kul att vi 4 kommer bra överens.. För Erika och jag har mycket gemensamt.. =) Trivs och umgås med henne.. <3 Sen saknar jag resten av mina vänner, Zazza, Joel, Stefan och Jenny med.. <3 Jag shoppade lite blockljus, dagkräm och en ögonskugga.. =)

I morgon blir det till arbetsförmedligen en sväng, sen efter det vet jag inte alls vad som händer.. Eller övrigt av dagen, det återstår och se.. ;P Men nu ska jag ta och titta på tven för snart är det fuskbyggarna på tv 4, det är sjukt intressant att titta på.. Att det finns så elaka människor.. Aja trevlig kväll.. =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0