Tisdag kväll


Bina och Zazza ("V")

Hej alla härliga människor..
Jag har inte haft tid att skriva idag. Sen har jag ingenting att skriva heller.. ;P Idag har jag varit på en promenad med Zazza och Sabina vi gick i en hel timma.. Härligt var det ska jag tala om för er. =) Älskar att promenera nu.. Vet inte varför.. Men är säkert för att det är skönt att få komma ut.. =) Sen åt vi en väldigt sen middag med dom. Och jag färjade håret på Zazza gumman och det vart super fint.. Väldigt blont, men en naturlig blont. =) Jaa det var min dag det. ;P Imorrn väntar en påskmiddag hemma hos svärföräldrarna.. =) Ska bli mysig. Jaa så funderar jag på åka mot birsta och stan i morgon med. Måste köpa hund mat.. =P Jaja nu ska jag kolla på american idol.. =D så säger god natt nu..

GOD NATT.. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0