tjabba tjena hallå


Jaa nu sitter jag har och gruvar mig för duschen, för är så sjukt trött.. =P I morgon ska jag åka och fixa mina naglar igen.. *WOHO* Så härligt.. =) Jaa Zazza jag kunde ha kommit till dig om du sakt till liiiiiiiiiite tidigare..;P Näe förstog att du inte orkade med en promenad efter allt idag.. =) Ingen fara.. <3 Vi funderar på att titta på Wallander - våldnaden.. =) Tycker faktiskt om Wallander filmer. =) Ni då? Ja just det, nu har jag beställt ett par Cheap Monday jeans.. Nu återstår det att se om dom passar just mig.. ;P Men förhoppningsvis så gör dom det. Näe nu ska jag dra mig till duschen.. =D

PUSS


Kommentarer
Postat av: Zazza

bättre sent än aldrig eller hur? :D hehe. vart hittade du jeansen då? själv var jag och köpte ett par jeans idag :P <3

2010-03-24 @ 21:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0