Torsdag











Lite bilder från festen vi var hos Zazza och Joel för ett tag sen.. =)

Nu sitter man hemma hos Zazza och Joel för en gångs skull.. Det var på tiden.. Har saknat dom.. =) Så nu håller Zazza på tinna fläskfile, vi ska nämligen äta med dom idag med.. Fläskfile, strips och beasås.. KANON.. =D Sen funderar vi på tvätta våra bilar med, dom är full med salt.. Inte bra.. Sen skulle pappa åka och hälsa på farmor, så funderar på följa med.. Men får se om jag hinner med det.. ;P Nu har älsklingen börjat meka med skoter med.. PÅ TIDEN... =D Så får se om det kanske blir lite körning i helgen.. =) Då blir nog Pernilla glad.. =) Sen skulle jag vilja åka till fjällerna... Skulle vara skönt att åka iväg några dagar som Zazza sa.. =) Ska prata med Tomas och se vad han säger om det.. Han säger väl att vi inte har råd som vanligt.. =( Men men.. Jaja nu ska jag vara social med min älskade vän Zazza.. =) ("v") Så på återseende.. ;P

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0