Torsdag



Har inte så mycket att skriva idag.. Har inte gjort nåt speciellt.. Var på arbetsförmedligen, sen tog älsklingen och jag en fika på stan, sen for vi hem.. Och då kom Joel för han ville ha lite hjälp med bilen. Och jag la mig och sov, för var så sjukt trött.. Man har ju som sakt legat sjuk i en hel vecka, så man blir ju trött.. Kommer väl ta ett tag innan man blir riktigt pigg igen.. =/ Men men.. Funderar på gå ut på Lördag så jag hoppas det är någon som kommer att dansa med mig då.. =) sen har jag ingenting mera planerat på mitt schema.. :P Men nu ska jag titta lite på tven sen blir det sängen.. =)

Puss


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag kommer juh vara där, men kan bara dansa sista halvtimmen ;/

bättre än inget iaf ;)

2010-03-12 @ 00:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0