=)

God kväll igen.. Hade tänkt skriva tidigare, men har så sjukt ont i huvudet har haft det hela dagen, har bara legat. Så därför kommer detta inlägg så sent.. ;P I morgon ska man på möte med så det blir en tidig kväll ikväll.. Känns skönt för har ändå ont i huvudet. =P Nog om det. Mina älskade vovvar är sjukt ovänner nu, mutrar på varandra hela tiden nu.. hehe, dom låter så roligt.. ;P I morgon är det FREDAG med.. =D Inte för att jag vet vad jag ska göra då dock. Men nåt roligt eftersom det är helg. På Lördag ska jag ut på krogen i alla fall för älsklingen jobbar extra där då.. ;P Så ska dansa lite om det finns någon att dansa med, Erika ska ju jobba.. =/ Men men jag hittar någon som vanligt.. hahaha.. ;P Nu ska jag fortsätta blippa lite på nätet, men återkommer i morgon efter mötet.. =)

PUSS

Bjuder på en jätte gammal bild på Stefan och mig för ca 5 år sen kanske. Nu är denna karl pappa med. =) Huvva vad tiden går fort.. ;P


Kommentarer
Postat av: stefan

Haha vad snygg vi va på den tiden !

2010-05-15 @ 17:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0