Onsdag kväll

God kväll alla kära.. =) Nu sitter man här och halv sover medans älsklingen jobbar.. =( Han är så duktig.. <3 Tänkte åka in på Memento där älsklingen jobbar, tänkte dansa lite med Erika och så.. Men min pappa ville inte åka in, tänkte åka in med honom för har ingen bil så det vart ingenting. Helt ärligt orkar jag inte heller för är så sjukt trött.. Har sovit timme inatt så är trööööööööött.. Men vill älskade Erika att jag kommer in så ställer jag upp.. Men hon verkar aldrig svara på mitt sms.. =S Jaja nog om det. Kul att det är så himla många som varit in och kolla på mina saker.. hihi.. =D Men har inte riktigt fått några intresserade, men det kommer väl.. Är så nytt än så länge med. =) Måste göra lite vettigare bilder med.. =/ Men är så sjukt tråkigt att knäppa kort på dom.. ;P Jaja nu ska jag lägga mig i soffan som jag sitter i och bara glo på tven.. <3 Så GOD NATT så återkommer jag i morgon.. =)

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0