trötter it's my name.. ;P



Två bilder från i Fredags.. ;P

Hejsan på er allihopa. =)
Har inte haft tid att skriva för har praktiserat, och efter jag har varit där så blir ju så sjukt trött. Så har inte orkat med någonting senare. Jobbar bara mån-ons 8.00-11.00 det är inte många timmar men det blir mycket för mig. Eftersom jag varit sjukskriven i 4 år.. Så det är mycket. Men det är sjukt kul, för känns som det händer nåt nu, känns inte som man står och stampar längre. Dock så kommer ångesten nu, men det är bara fortsätta för annars blir det aldrig bra.. =S Nog om det, har inte hänt så mycket mera. Var ut igår med älsklingen lilla syster som fyllde 18 förra månaden så det var första gången hon var ut, så det var kul. Tror hon tyckte det var roligt. =) På Lördag ska jag ÄNTLIGEN ut och dricka med ERIKA faan vad glad jag blir.. Har så sjukt roligt med henne, onykter eller nykter spelar ingen roll. Har lika roligt med henne... <3 Daam girl, love you.. <3 Så ser fram imot lördag. Sen vet jag inte vad som händer i helgen. Älsklingen vaqr sugen på att dricka imorgon, så han ska få göra det. Men vet inte vart.. Men det löser sig. =P Just nu sitter jag bara här i soffan med en filt och datorn i knät. Är så skönt att bara slappa. Eftersom man är så trött.. =/ Sen blir det film och massa gotta.. ;P Men nu ska jag kika runt lite på nätet innan filmen kommer igång. ;P Men återkommer framöver. =)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-05-20 @ 21:57:50
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Zazza

Här går det framåt? :D men ta och upd. ? :D <3

2010-06-15 @ 18:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0