='(

Hejsan hoppsan..
Det är helt otroligt att man ska behöva sitta hemma på en lördag kväll och gråta för att ingen vill gå ut med en.. Jag har nog inte haft roligt nu på sjukt länge... =( Blir bara deptrimerad av det.. Ville verkligen gå ut och dricka och dansa och ha kul. Men vart inte så.. Sen vart det ingen middag för mig heller, för tomas skulle promt ha pizza, och han skulle äta med mig.. För jag sa att jag ville ha sällskap, vem vart utan mat? Jo jag som vanligt... Ingen ide att ställa sig att laga mat åt sig själv heller.. Men men.. Är så less på detta liv... Finns ingen tacksamhet ingenting... Eller någon som bryr sig.. Aja, ska gå och lägga mig, lika bra....

Så känner man sig just nu.. Bortglömd och ensam....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0