Lördag natt

Hej sockertoppar..
Nu sitter jag här igen.. Ska snart göra mig klar för att åka iväg in på krogen en stund med pojkvänens lilla syster.. Hon vill så gärna ut så erbjöd att följa med så hon slipper gå själv.. ;P Idag har man inte gjort så mycket, när jag vaknade så var min bror och hans tjej här och hälsade på, så var dom här fram till sex på kvällen tror jag. Sen efter det for jag, pappa och älsklingen till bite line och åt middag.. Ungstekt fläskfile med kokt potatis. Ganska gott.. ;P Sen började älsklingen jobba.. Han jobbar extra på krogen i garderoben.. Så ska dit till honom om en stund tänkte jag.. Vill inte vara där så länge därför åker jag in så sent.. Dom stänger tre så.. ;P Och i morgon har jag ingen aning om vad vi ska göra.. Kanske åka och hälsa på någon.. ;P Jo på Fredag är det begravning för min farmor som jag berättade i förra inlägget.. Men efter det, blir det himlabadet, middag och ute kväll med dom närmaste vännerna.. Ser så himla fram imot det.. Tar det just den dagen pågrund av att jag vill inte deppa ihop helt och hållet.. Vill bara umgås med dom och ha deras närhet och ha kul... <3 Många tycker det låter dumt vissa inte.. Men jag är sån person som tar det dåligare senare... =/ Både bra och dåligt med det med.. Jaja nu snackar jag massa gojja.. ;D Men ska göra mig klar nu, men återkommer förhoppningsvis i morgon med... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0