MÅSTE (mycket svordomar)

Hej på er..
Jag måste fan i mig skriva av mig här.. Är så fruktansvärt förbannad nu... Jag fattar inte att man måste vara singel för att få följa med på visa saker.. Det är helt jävla otroligt att man blir behandlad på detta vis av dessa människor, det trodde jag faan i mig inte.. FYFAAN alltså.. Är så in åt helvete förbannad nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Och att inte ens min egna pojkvän kan öppna käften. Jag hade ALDRIG tolererat att dom gjort så mot honom.. Men men, nu vet jag att jag får öppna min käft själv.. Tycker fan i mig att han inte ska jobba där mera... Man kan ta med sig personer som är singel och som man kan sätta på.. Men inte respektive till personalen.. Helt jävla otroligt.. Alla ville ha med mig, (Som dom sa i alla fall)... Men inte dom som bestämde det. För att jag var respektive.. Fatta inte hur man kan behandla människor på detta vis alltså.. Jag skiter i om dom läser detta, för kommer ta detta med dom i vilket fall.. Och att han ens har make att säga att jag påstår att dom är snål.. Har ALDRIG sagt det kommer aldrig göra det.... NEVER EVER.... Att den tanken ens fanns i personens huvud att jag skulle tänka så, är inte okej....... Nog om detta blir bara ännu mera förbannad om jag fortsätter skriver... Tack och hej..... Detta tog på mig... (förlåt för alla svordomar, men är förbannad.)


Kommentarer
Postat av: Neha

Fan vad pissigt!!

2010-10-08 @ 18:19:11
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0