Tlööööööööött

Hej snyggingar..

Nu är jag riktigt trööööött.. Idag var vi till farmors hus för en av mina fastrar ville hämta sina saker plus till sin ena son, så vi var där hela förmiddan sen efter det for vi till bommen grillen och åt thaimat, sen ringde vi Joel och kollade vad dom gjorde.. Slutade med att vi for till Jenny, Stefan och Nova. När vi kom dit så var Zazza, Joel och Sabina där med... =D Så vi drack kaffe snackade massa skit som förr.. Så himla trevligt.. ÄLskar alla mina vänner... Fy och blä.. Kan inte förklara hur glad att jag har dom.. <3 ERIKA nu är med i gänget med.. =) Det var min dag i ord.. Så nu sitter jag här och funderar på vad man ska titta på för film.. Men lär väl slockna ovaggat när jag slår igång en film.. ;P Måste bara skriva att jag verkligen tycker om min faster ANNELIE.. Och självklart Ann med.. Men Annelie och jag har kommit varandra närmare på nåt viss.. Men men tycker om dig i alla fall och vet att du läser min blogg med.. Nu har den en anledning att läsa hela mitt inlägg.. ;P I morgon har jag ingenting planerat alls.. Så får se vad dagen har att erbjuda.. Kanske åka till resten av mina vänner som består av Johnny, Sara och Felicia.. =) Men nu tänker jag titta på film.. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0