TLÖTT

Go kväll snyggingar..
Jaa trött är bara för namnet.. Har varit helt färdig hela denna vecka. Men det är förmodligen för att det hänt så mycket på så kort tid, och det har tagit på psyket.. Men men.. Hoppas man bli piggare snart.. Är så jobbigt att vara slut, man vill inte göra nåt annat än sova.. =( På Fredag ville Erika gå ut med mig så funderar på göra det, för om växlingens skull. Sen tänkte vi åka och hälsa på Jonny och Sara dom ville det så gärna.. =) Sen vill jag umgås med gogumman min Zazza med.. =( Har inte alls blivit så mycket av det.. =( Men hon har jobbat för fullt och jag har haft mitt.. Dom är så duktiga.. Kämpar.. <3 Och Älsklingen ska jobba på MP hela helgen, men det är kvällar/nätter.. Men ska ut på fredag i alla fall.. =) Ska kolla om Zazza brassa vill hitta på nåt i morgon innan hon jobbar kvällen.. ;P Jaja, nog tjattat om det.. Nu har älsklingen och jag haft en myskväll med tända ljus och kollat på A-team.. Det var faktiskt okej tycker jag. Värd att se.. =) Så nu väntas sängen så man orkar upp till jobbet i morgon bitti.. =) Natti natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0