URS

Hejsan..
Säger bara en sak FYFAN VILKET TRÅKIGT LIV MAN LEVER... Jag har ingen aning om när jag hade roligt sist.. Och den person jag lever med verkar skita i en totalt och skäller och surar på en hela tiden.. Näe BLÄ.. Är så less på allt så det finns inte.. Känns som att ingen tänker på mig.. Utan jag måste tänka på alla andra.. =( Är så glad att jag har min BÄSTA vänner... Hade aldrig klarat mig utan er.. <3 Ni vet vilka ni är.. Denna helg blir bara att sitta hemma som vanligt.. Är less på krogen med... För dom behandlar en som skit.. Trodde jag var vänner med dom, men shi fick jag.... ='( men men thats life. Känns som att är meningslöst... Finns ingenting som är bra eller kul längre.. Och när folk vill hitta på nåt med mig ja då har jag jobbat och är helt slut... =( Aja, ska gå och lägga mig nu, finns inget bättre att göra, så god natt........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0