Vila i frid älskade farmor

Hej älskade läsare..
Det var ett tag sen jag skrev nu, men har inte orkat har igentligen inte lust att skriva nu heller.. Men har ingenting att göra så sätter mig och skriver lite här ändå... Som ni kanske har läst i förra inlägget att min farmor gått bort.. Just av den anledningen jag inte orkar skriva.. Men ska berätta lite kort hur allt hände.. Lördag kväll for pappa och jag till farmor, men hon låg och sov, trodde vi.. Vi ville inte väcka henne för hon hade svårt att sova.. Men Söndag eftermiddag när pappa ska dit och hälsa på som varje dag, då ligger farmor likadant som kvällen innan.. Vi fick ingen kontakt med farmor så vi ringer ambulansen, den kommer ganska fort.. När vi väl kommer in till sjukhuset så får vi sitta och vänta på svar. Det slutar med att vi får reda på att farmor är djupt medvetslös och kommer aldrig mera vakna.. Hon hade fått en hjärnblödning.. Doktorn sa att hela hennes huvud var blodfyllt, så hon hade fått en rejäl hjärnblödning.. Dom sa att dom trodde det bara handlade om dagar kvar för farmor.. Måndag natt 00.14 dog min farmor, fridfullt.. Med alla nära och kära runt hennes säng.... Fruktansvärt jobbigt, farmor och jag stog varandra nära nu på slutet.. Trodde inte jag skulle ta det så här hårt, pågrund utav att man visste att detta skulle ske för eller senare. Men det kommer bara så fruktansvärt olägligt nu.. Med allt som hänt.. Man var ju och hjälpte henne en hel del för hon kunde inte gå riktigt själv.. Min farmor... Svårt att acceptera detta.. Var på bisättning igår, då la jag en ängel i farmorskista som hon fått av mig.. På fredag till veckan blir det begravning för henne..

Ja så nu vet ni hur allt ligger till.. Är lite mycket nu, syns i texten med.. Blev mycket babbel på slutet.. =( Hon har det bra nu i alla fall.. <3 Och det är huvudsaken.. Men kommer alltid sakna henne... Vila i frid älskade farmor.. Du kommer alltid vara älskade och saknad av oss.... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0