Biteline

Hej älskade läsare..
Har nästan nyss kommit hem från en underbar middag på biteline med Erika och Daniel.. Var sjukt trevligt och mysigt.. =) Så man åt en pizza UTAN ost funka.. ;P Var faktiskt gott, vart dock väldigt mätt.. ;P Sen for vi till min farmor direkt efter det, för pappa skulle lämna tidningen till henne, så följde med in.. För hon har gjort illa fotten och det såg inge vidare ut. Men i morgon far pappa med henne till vårdcentralen så läkaren får titta på den. =) Och sist men inte minst så ska jag JOBBA i morgon.. Härligt säger jag bara, saknar dom på jobbet.. =) Näe men nu har inte jag så mycket mera att skriva, ska kolla på kungarna av tylösand sen, en vän till mig är med där, Erica vainio.. Gå in på hennes blogg med.. http://ericavainio.blogg.se/index.html... Men jag säger god natt nu, för ska titta lite på nätet innan tylösand sen blir det SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGEN på en gång.. =)


Dessa åt vi middag med, kärleksparet.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0