Det var inte igår....

Jaa som sakt det var inte igår... Var ett tag sen man skrev här nu.. ;P Men man har inte så mycket att säga faktiskt.. Händer inte så mycket med livet just nu tycker jag.. ;P Har ju börjat jobba i alla fall 8 till 12 tre dagar i veckan.. Och jag ÄLSKAR jobbet.. =D Annars har jag bara varit hemma eller på memento och dansat, som nu i fredags.. =D Sen har jag bara legat hemma.. Men men, jag har inte så mycket mera att säga, men bjuder på lite bilder i alla fall.. =)

PUSS så länge.. =)


My sexy lady.. Love you girl.. <3

Jag och min pojkväns lilla syster Jennie.. =)

Pappa, jag och Jennie.. =)

Jag och Anna nu i fredags.. =)


Kommentarer
Postat av: anna källman

yeeeeeey :D Vad jobbar du med då?

2010-09-13 @ 10:20:01
URL: http://aaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0