En vecka sen...

Hej sötisar..
Jag ber hemst mycket om ursäkt för denna dåliga update, men har varken haft ork eller lust att skriva.. ;P Sen har jag inget speciellt att säga heller.. ;P Har jobbat för fullt.. Idag var värst, var helt färdig när jag kom hem. Brukar vara det men idag var det extremt.. =/ Men kul hade jag.. =) Jag hoppas min älskade ERIKA får vara ledig på Lördag så vi kan ta en supar kväll som förr.. Saknar dom kvällarna.. Faan vad vi ska dansa babe.. ;P Men nu åter står det och se om hennes chef är snäll.. ;) Annars blir det nog en lugn helg som vanligt.. =S Är less på såna helger nu.. Bara sitta hemma och inte göra nåt.. =( Jaja TIMRÅ vann i alla fall.. =D VIKTIGT.. =D Men nu ska jag ta och hitta på något annat, sen sova.. ;P


Hugo tittar på tven.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0