God kväll

Hej snyggingar.. ;P
Tack Anna för den fina kommentaren.. Och du är så duktig du.. Som håller igång hela tiden.. Kan du inte smitta av dig lite på mig med? =D

Idag har jag inte gjort så mycket. Jobbat, men inte med min handledare utan med en annan, och tyckte det var lite väl jobbigt.. Har svårt att vara med nya människor.. =S Så blir ledig i morgon för att min handledare kommer inte i morgon heller, men på Torsdag blir det jobb.. =) Efter jag hade jobbat så for jag hem och la mig i soffan och sov en timme.. Har inte sovit nåt i natt, inte ens en timme.. =( Sov verkligen dåligt i natt, har nog aldrig sovit så här dåligt.. =( Men nu är det mycket faktiskt.. Massor med bråk med mina närmaste.. Det tar på mina krafter kan jag lova er.. Men det löser sig, som alltid.. =)

Imorgon funderar jag på åka till birsta efter älsklingen slutat jobbet.. =) Kolla om man hittar nåt eller inte.. ;P
Och sen måste jag skriva lite om min BÄSTA VÄN ERIKA ÅBERG, är så fruktansvärt glad att jag har dig. Att du kan acceptera mig för den jag är och stöttar mig genom eld och vatten.. Har letat efter en som dig.. Älskar dig så sjukt mycket, är så glad att ha dig vid min sida..<3 Självklart är jag glad över Zazza och Malin med.. Men det borde ni förstå vi det här tillfället.. Kommer alltid finnas för er oavsätt vad.. Min lilla trio.. <3 ÄLSKAR ER MINA DARLING...

Näe nu ska jag ta och slappna av vid tven och gå och lägga mig sen, förhoppningsvis får man sig en riktig blund i natt.. =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0