Goddagens

Hej älskade läsare..
Idag mår jag lite bättre, HÄRLIGT.. =) Hela dagen har jag varit hos farmor och hjälpt henne med städning och byt lås åt henne i dörren.. Sen får vi och handlade till henne, och for hem och åt. Potatis, köttbullar och rårörd lingonsylt.. DÖ gott.. =D Så nu sitter jag här, ska snart åka till farmor igen och dricka kaffe innan vi för in till Memento palce och hämtar älsklingens lön. Sen har jag ingen aning om vad vi ska göra faktiskt.. ;P Imorgon ska man rösta med, och jag har ingen aning om vilka jag ska rösta på.. INTE moderaterna i alla fall det är en sak som är säkert.. Tycker inte alls dom skött sig bra dessa tre år om ni frågar mig.. Så vet inte vad jag ska rösta på.. Får väl fundera tills i morgon.. Vilka tänkte ni rösta på? Några tips om varför man ska just rösta det partiet??? Nu tänkte jag sätta mig i soffan en stund innan vi far till farmor.. =) Men ha en UNDERBAR lördagskväll.. =)


Kommentarer
Postat av: Carola

Men du är nöjd med Alliansens första år då, antar jag, eftersom man väljer en riksdag och regering för fyra år.

Skulle i alla fall aldrig i livet rösta rött, dessa drev Sverige i botten under sin tid, Alliansen har klarat Sverige ur den värsta ekonomiska krisen på många, många år, och till och med lyckats sänka statsskulden. Det har de röda inte lyckats med, de har bara ökat statsskulden.

2010-09-19 @ 13:22:31
URL: http://barbamamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0