Nätshopping

Hallå älskade läsare..
Har eran dag varit bra? Min har varit riktigt lugn, håller på bli dålig igen med denna skit förkyldning. Men tur är att man har internet så man kan nätshoppa lite grana.. =D Har klickat hem två snygga bhn. Har svårt att hitta bhn med spets, för har för stor kupa så man kan inte direkt gå in på HM och köpa deras snygga, näe här måste man betälla genom nätet.. ;P Aja nog om mina bobbs.. ;P Nu ikväll blir det nog bara att ta det lugnt med.. Saknar ERIKA och Malin faktiskt... =S Nu blir Malin glad att jag skrivit hennes namn här och att jag saknar henne.. <3 Hon och jag stog/står varandra när.. Lång historia, vi har varit ovänner i ett år i alla fall och nu har vi äntligen löst det. =) Nu ska jag lägga mig i soffan och glo på tven så får se om jag skriver nåt mer inlägg ikväll annars återkommer jag i morgon.. =)

Här kommer bilder på mina ny beställda bhn från http://www.elitefashion.se/.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0