Saknad

Hej sockertoppar.. =)
Saknar en viss person så enormt mycket.. =( Förstår inte varför man ska vara ovän för en liten skitsak, när det finns värre saker i denna värld.. Men men, kommer alltid finnas för henne, oavsätt om hon ber mig att dra åt skogen.. =( Nog om det..

Sov länge idag, inte bra alls.. För ska upp och jobba i morgon bitti. Men jag kommer alltid upp.. =D Vet inte alls vad jag ska hitta på idag, är sugen på shoppa, men har inte pengar just nu.. =S Så vet inte alls vad man ska göra.. =P Näe nu ska jag ta och kolla lite på tv och slappa lite.. ;P


Kommentarer
Postat av: anna källman

hoppas det löser sig med din vän! Ha en bra dag, själv ska ja ut å motionera nu, men det tar emot !! :P

2010-09-21 @ 15:22:57
URL: http://aaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0